keskiviikko 5. elokuuta 2009

Minä

Kuka minä olen?

  1. Kata
  2. Olen 20-vuotias.
  3. Minulla on ruskeat hiukset, vihreät silmät ja olen vain 157cm pituinen.
  4. Opiskelen vaatetuksen artesaaniksi.
  5. Keräilen kahvipaketteja erästä projektiani varten.
  6. Minulla on pikkusisko.
  7. Rakastan koiria, ehkä vielä joskus hankin sellaisen itselleni.
  8. Lempivärini on violetti.
  9. Rakastan kauhuleffoja.
  10. Olen toivoton romantikko.
  11. Minulla on iso kasa vaatteita, muttei mitään päälle pantavaa.
  12. Haluan pian matkustaa Pariisiin.
  13. Asun ensimmäistä kertaa elämässäni yksin.
  14. Rakastan musikaaleja.
  15. Hämmästelen kuinka jotkut saavat kielensä rullalle.
  16. Nauran paljon kavereideni seurassa, mutta muuten olen todella ujo.
  17. Tykkään silmistäni ja hiuksistani.
  18. En tykkää reisistäni ja vatsamakkaroista, joita on päässyt vuosien aikana kertymään.
  19. Tykkään tanssia.
  20. Pienenä halusin laulajaksi ja näyttelijäksi. Nyt olen viisaampi.
  21. Onnistun jotenkin aina soluttautumaan itseäni runsaasti viisaampien ihmisten joukkoon ja siellä sitten tunnen oloni helposti aika blondiksi.
  22. Rakastan Harry Potter kirjoja, mutta leffat ovat aika syvältä.
  23. Haluaisin värjätä hiukset punaisiksi.
  24. Olen aina aivan paloautonpunainen kun tulen juoksulenkiltä.
  25. Rakastan perhettäni ja ystäviäni suuresti.
  26. Tykkään keräillä aurinkolaseja.
  27. Lempiaineeni lukiossa oli matematiikka.
  28. Inhokkiaineeni yläasteella oli historia.
  29. Molempiin yllämainittuihin vaikutti suuresti opettajat.
  30. Menen huomenna töihin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti