torstai 13. elokuuta 2009

Paljettitakki

Matthew Williamsonin resort 2010-mallistosta löytyi ihanien heleiden värien lisäksi jotain, mistä olen jo kauan haaveillut, nimittäin paljettitakki. Williamsonin takin malli on täydellinen; vajaamittaiset hihat ja lyhyt helma ovat juuri sitä mitä kaipaan myös omalta takiltani. Olin herätellyt toiveita mustasta paljettiunelmasta, mutta sitten näin hopeisia paljetteja täynnä olevan kaunokaisen eräässä blogissa ja nyt kun näin tämän beigen/kultaisen version olen aivan päästäni pyörällä. Kaikki värit näyttävät niin hyviltä. Paljettitakki kävisi arkeen täydellisesti, se varmasti ehkäisisi minua kolareilta samaan tapaan kuin heijastin ja piristäisi arkista aherrusta luksuksellaan. Se kuuluu yhdistää rentoihin farkkuihin tai farkkuhameeseen ja yksinkertaiseen t-paitaan tai toppiin. Printtipaita käy myös loistavasti tähän tarkoitukseen, kuvan mukaisesti. Nyt metsästys siis jatkuu, enkä lepää ennen kuin täydellinen yksilö tulee ulos piilostaan. Paljettihimoani olen jo tosin hieman hellittänyt ostamalla mustilla paljeteilla peitetyn pipon, joka odottaa viileneviä ilmoja päästäkseen ulkoilemaan. Olen huono pitämään pipoja, mutta tuo nähdään varmasti syksyllä päässäni useaan otteeseen.
style.com

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti